Farba kontra henna

Farba kontra henna

W poprzednim artykule przedstawiłem publikacje 5 stron internetowych, które pozwalają zademonstrować swoją wiedzę i zapewnić odwiedzającym z informacji, narzędzi i wskazówek, które mogą zwiększyć ich skuteczność. Publikacje te zawierają porady, słowniczek, najczęściej zadawane pytania, historie i studia przypadków. W tym artykule przedstawię 5 dodatkowych publikacje można wykorzystać do promowania swojego biznesu.

1. ocen. Oceny są narzędziami Ci ofertę na swojej stronie internetowej, które pozwalają odwiedzającym ocenić we własnym zakresie lub jakiś aspekt ich funkcjonowania. Ponieważ wielu ludzi takich jak samoocena, to może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie użytkowników do witryny. Na przykład, jeśli specjalizują się w rozwoju przywództwa, można stworzyć narzędzie online , które pomaga odwiedzającym zidentyfikować ich styl przywództwa. Jeżeli jesteś ekspertem w dziedzinie komunikacji w miejscu pracy, można opracować wykaz, który pozwala respondenci w celu wyjaśnienia ich preferencje komunikacyjne i styl pracy.

Farba kontra henna

2. Narzędzia. Podobny do oceny (to ocena jest przykładem narzędzia), narzędzie jest coś, co może pomóc czytelnikom przeprowadzenie żądanego działania lub funkcji, lub zwiększyć wydajność w danej dziedzinie. Na przykład, jako trener rowerowej, ofiaruję treningi i planów szkoleniowych, które rowerzystów i sportowców multisport można wykorzystać do poprawy jakości ich kształcenia. Ja również wykresy prędkości i rytmu, które mogą być stosowane przez sportowców i ich trenerów, aby wzmocnić przekładnię i zmieniające się na rowerze.

Farba kontra henna

3. Linki. Linki są kolejnym skutecznym strona zasobem, ale oczywiście, nie są one prawdziwe publikacje. Jednak nie powinno to zniechęcać cię z dodanie sekcji linków do witryny.
drzwiczki kominkowe na zamówienie
– autor artykułu